Sucul de rădăcină de sfeclă în fiecare zi ține doctorul departe?

0
Sucul de rădăcină de sfeclă în fiecare zi ține doctorul departe?
-Anunț-

Oamenilor le plac sfaturile de sănătate simple și directe: un măr pe zi ține medicul departe. Așadar, este ușor să te urci în trenul alimentelor sănătoase când o descoperire a unui studiu poate oferi o soluție simplă și naturală pentru hipertensiunea arterială : bea o ceașcă de suc de rădăcină de sfeclă în fiecare zi.

Nutriția sucului de rădăcină de sfeclă

Potrivit studiului, publicat de revista American Heart Association Hypertension , tensiunea arterială a scăzut cu aproximativ 10 mm Hg la pacienții cu hipertensiune arterială care au băut zilnic o cană de suc de rădăcină de sfeclă. Motivul dat: sucul de rădăcină de sfeclă conține nitrat alimentar, care poate ajuta la relaxarea pereților vaselor de sânge și la îmbunătățirea fluxului sanguin.

Un studiu cu adevărat definitiv?

Cu toate acestea, există câteva probleme cu acest studiu:

  • A implicat doar 15 persoane (opt femei și șapte bărbați care aveau o tensiune arterială sistolica între 140 și 159 milimetri de mercur (mm Hg) (nu au avut alte complicații medicale și nu luau medicamente pentru tensiunea arterială).
  • Participanții la studiu au avut tensiunea arterială monitorizată doar timp de 24 de ore după ce au băut 250 ml de suc de rădăcină de sfeclă sau apă cu o cantitate mică de nitrat.

Aceasta nu este o dimensiune a eșantionului suficient de mare și nici o zi nu este o durată suficient de lungă a tensiunii arteriale scăzute pentru a fi considerat un studiu cu adevărat definitiv, în opinia mea.

De asemenea, în timp ce nitratul alimentar, găsit în sucul de rădăcină de sfeclă, poate reduce tensiunea arterială, rezultatul este destul de temporar. Reducerea tensiunii arteriale de la nitrați pur și simplu nu este susținută, așa cum s-a confirmat în studii de mai mulți ani. Efectul dispare în câteva zile.

Citește și:   Măduva spinării

Ce altceva ar trebui să mănânci

Îmi încurajez pacienții să mănânce alimente bogate în nutrienți, cum ar fi legumele și fructele, ca parte a unui plan mai larg de scădere a tensiunii arteriale.

Sfecla este bună pentru tine – este bogată în folați, potasiu, vitamina C, fibre și antioxidanți. Pur și simplu nu sunt o soluție în sine. Mă alătur cercetătorilor pentru a vă încuraja să mâncați mai multe legume cu frunze verzi, ca parte a unei abordări mai ample a stilului de viață – care în cele din urmă vă va îmbunătăți sănătatea cardiovasculară.

Deși o ceașcă de suc de rădăcină de sfeclă pe zi poate să nu fie o idee rea, nu aș spune niciodată că ar putea ține medicul de inimă departe.

Healthy drink photo created by freepik – www.freepik.com

- Anunț -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.