Regimul disociat - o alternativă echilibrată

Regimul disociat propune o alternativă blândă și eficace, mai ales pe termen lung, la curele radicale și restrictive care au ca scop scăderea greutății prin privarea persoanei de anumite alimente.

Regimul disociat se bazează pe un fapt simplu: acela că unele alimente se potrivesc bine între ele, în timp ce altele nu. Dacă alimentele care nu se potrivesc sunt consumate împreună, atunci urmează la scurtă vreme tulburări digestive, în primul rând balonări (primele semne ale burții la bărbați și femei), apoi o mărire a organelor digestive.

Digestia are loc mai ușor când sucurile digestive nu trebuie să prelucreze decât un singur fel de alimente. Un exemplu: legumele verzi se potrivesc mai bine cu mâncărurile cu carne decât alimentele care conțin amidon, deoarece acestea din urmă sunt digerate în mediu alcalin, în timp ce carnea este digerată în mediu acid.

Prin urmare, este important să separăm proteinele de glucide, adică să nu le consumăm împreună. O separare totală nu este posibilă, în natură. Totuși, am realizat deja foarte mult, dacă am reușit să separăm două treimi din alimente.

În pagina următoare, prezentăm, în rezumat, alimentele bogate în proteine și în hidrați de carbon care sunt permise, nepermise și neutre. Acest tabel este extras din cartea lui Demis Roussos…Să slăbești și să te menții suplu.

-Anunț-

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here